Business koučing
Koučing konzultácia je určená pre lídra, manažéra, zamestnanca alebo tím zamestnancov.
Je šitý na mieru a zameraný na zvyšovanie efektívnosti, výkonnosti a motivácie zamestnancov, potrebné zručnosti a kompetencie zamestnancov, tímovú spoluprácu, efektívnu komunikáciu, hľadanie riešení, riešenie konfliktov a pod.
Môže byť veľmi užitočný aj pre podnikateľov a začínajúcich podnikateľov.
V rámci konzultácie poskytujeme hĺbkovú analýzu potrieb v súlade s potrebami organizácie, následné stanovenie cieľov a vytvorenie stratégie na ich dosiahnutie. Spoločne identifikujeme prekážky (osobné aj pracovné), aby ich jednotlivec prekonal, lepšie sa cítil a mohol tak pracovať s väčším nasadením a motiváciou.
Pomôžeme vám rozhodnúť sa pre správny smer a posunúť vaše podnikanie na vyššiu úroveň.
Business koučing prebieha v individuálnej forme ako séria stretnutí. Počet stretnutí je vopred dohodnutý a pohybuje sa od jedného až po niekoľko desiatok (podľa tém a povahy požadovaných zmien).
Stretnutia trvajú zvyčajne 45-60 minút a ich cieľ je stanovený na základe vašich potrieb a priebežne revidovaný podľa aktuálneho progresu.
Executive koučing
Executive konzutácia je vhodná pre manažérov a lídrov všetkých úrovní, vrátane vrcholových pozícií, ktorí hľadajú osobný a líderský rozvoj.
Je zameraný na posilnenie sebadôvery, rozvoj zručností a prácu s postojmi ovplyvňujúcimi prežívanie, správanie a výkon.
Pomôžeme vám spoznať svoje prednosti role lídra, posilniť svoje zručnosti, získať nadhľad nad náročnými situáciami a prehĺbiť váš vplyv a dôveru svojho tímu.
Na tieto účely môže byť v úvode využitý aj prieskum 360° spätnej väzby (online alebo osobne) alebo osobnostná diagnostika GPOP mapujúca silné a rozvojové oblasti jednotlivcov.
Executive koučing prebieha v individuálnej forme ako séria stretnutí. Počet stretnutí je vopred dohodnutý a pohybuje sa od jedného až po niekoľko desiatok (podľa tém a povahy požadovaných zmien).
Stretnutia trvajú zvyčajne 60-90 minút a ich cieľ je stanovený na základe vašich potrieb a priebežne revidovaný podľa aktuálneho progresu.
Tieňovanie
Technika tieňovania je komplexným procesom, ktorý zahŕňa súčinnosť medzi zamestnávateľom a podriadenými za účelom plynulej adaptácie nových spolupracovníkov.
Druhým prípadom tieňovania je školenie medzi spolupracovníkmi. Dôjsť k nemu môže napríklad v prípade povýšenia, zmeny pracovnej funkcie, či dočasnom zastupovaní iných kolegov.
Pomôžeme vám zabezpečiť adaptáciu pomocou tieňovania tak, aby si vaši zamestnanci osvojili procesy a fungovanie medzi jednotlivými firemnými oddeleniami. V rámci adaptácie sa tieňovanie môže stať užitočným nástrojom aj pri fúziách a akvizíciách iných podnikov, kedy sa jedna časť organizačnej štruktúry musí prispôsobiť podmienkam a pravidlám druhej časti.
Dĺžku určujeme za ideálnych podmienok tak, aby vám nenarušila existujúci pracovný režim a nevytvorila nadbytočné množstvo nových pracovných úloh vašich zamestnancov.
Technika tieňovania je určená pre:
- Zamestnávateľov a personalistov – na zabezpečenie hladkej adaptácie nových spolupracovníkov.
- Vedúcich pracovníkov – na uľahčenie školenia medzi spolupracovníkmi pri povýšení, zmene pracovnej funkcie alebo dočasnom zastupovaní.
- Oddelenia ľudských zdrojov – na integráciu zamestnancov v rámci fúzií a akvizícií.
- Zamestnancov – ktorí prechádzajú na nové pozície, zmeny pracovných funkcií alebo potrebujú pochopiť nové procesy v rámci organizácie.
- Manažment – na zabezpečenie, aby adaptácia a tieňovanie neovplyvnili negatívne existujúci pracovný režim a nezaťažili zamestnancov nadbytočnými úlohami.